Harry potter!

Dagen har la vart ganska bra ändå. :) Var i skolan tills typ 12. Fick ansträna mig sjukt mycket för att kunna prata så jag åkte hem. Runt typ 3 åkte jag och mamma till ortopeden och han sa att det gick framåt så det var la bra! Sen hämtade vi madde och så :) Se har jag bara vart hemma och bärt upp en ny hylla jag fick från mamma. Hon ville inte ha den mer så ja tog den haha ;) Ni får dock bildernao ch sånt på den någon annan gång.
Annars så har jag precis kollat klart harry potter och de vises sten. Mysigt mysigt!
Råkade göra sönder min dator förut också. Skulle stoppa i högtalar sladden men stoppade in den i usb uttaget istället. Den har dock gjort såhär förut och då lät jag den vara i typ 1 månad eller så. Använder dock min spel/film dator just nu. (tangenterna är lite kostia nu i början och alla funkar inte så bra så om det är stavfel eller så, så är det inte mitt fel ;) ) Men den har inget sd kort uttag så kan inte föra över bilder om det inte är från min mobil. (bilden ovan är från min mobil.) Så ni kommer nog få nöja er med mobil bilder tills jag försökt fixa mitt internet på min skoldator eller tills min dator börjar funka igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback