Error, couldn't find the headline.

Är otroligt förvånad att ni fortfarande kollade in här under tiden jag inte bloggade! Vet inte varför, men det har vart skönt att inte behöva tänka på att blogga.
Prövar det här igen och sen får vi se hur det går!
Idag hade vi i alla fall halv studie dag, gick dock inte idag för vi hade bara mentorstid och inriktningen för vi skulle gå till hästarna och sånt. Och jag har inte lust att klappa hästar och göra iordning dom, skulle säkert vart kul att göra om man hade något intresse för det men mitt intresse för hästar är 0,000000- Så stannade hemma, kanske plockar iordning i mitt rum eller nåt sen. Kan knappt se mitt golv längre så det kanske är dax?
OBS! Bytte till min dator igen(fick igång den igår) dock kan jag inte prata med någon på skype längre vilket suger. :(

Y U CAN'T BE MORE RESISTANT!
Har inga bilder på den här datorn, chalalala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback