Rött hår imorgon?

Är sjuk idag igen, ögat är inte lika rött men det gör fortfarande lite int så skulle inte orkat koncentrera mig i skolan så skipapde den. Imorgon så skulle alla sjuor och nior någonstans och åka skidor. Dock så skippar jag det med. Kan inte åka skidor+ att jag inte får pga mitt knä. Men kommer på Onsdag om jag inte råkar ut för något mer. ;)
Måste dock få ner mamma till stan imorgon och köpa hårfärg till mig. Ska färga det i Garnier Nutrisse Ultra Color R3, har kollat runt lite och den verkar funka på mörkt hår så det är la bara att testa! :D
Bild från google.

Kommentarer
» Anonym

Usch varför vill du vara rödhårig? Fyyy usch så jävla fult att vara ginger. Sen gör ju alla det. Nu tappade jag all respekt för dig, blä!

Sen hon i videon du la upp. Vafan håller hon på med?

Leker hon apa eller vafan?

2012-01-24 // 01:02:09
» elinlinnealindvall

AHHAHA jag är så dum :(



kollade på videon, och bah : men vafan har hon massa musik till ? man hör ju knappt vad hon säger. men aja..



Sen typ när hon skulle duscha kom det reklam. jag bah : men har hon spelat in från spotify ? svensk reklam... va i helvete??



HAHAH men så vare jag som råkat starta spotify ! HAHAHAHAHHA blond :(

2012-01-24 // 21:09:55
URL: http://elinlinnealindvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback