Svar på fråga!

Varför jag vill vara rödhårig?, varför inte?
Sen om du nu tycker det är fult att vara "ginger" eller "rödhårig" så är det helt okej. Det är din åsikt men snälla håll den för dig själv.
Tappade respekt för mig? Att jag färgar mitt hår rött kommer inte ändra den personen jag är. Såg även att du är från kungsbacka. Kul att jag antagligen känner dig också. Du kanske skulle pröva att skriva ditt namn någon gång också.
Ally är sjukt grym och hon visar bara hur man ska göra o hur det ser ut när det är klart.
Och sen till sist vem har sagt att jag bara ska ha rött hår?

Kommentarer
» Madelene

där har du en feg jävel ! kan man inte skriva under de man säger ska man hålla käften ! är min mening ialle fall

2012-01-24 // 09:13:59
URL: http://missyme.blogg.se/
» johanna lindstrand

Men ooooj vilket damp hon fick ?!

kul att hon/han är anonym också. :S



2012-01-24 // 12:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback